Service en ondersteuning (SLA). Heb je vragen over de online media monitor of uitbreidingen als WhatsApp, chat, bots of geprinte media? We helpen je graag verder.

Handige online gebruikshandleiding

In onze online handleiding vind je veel informatie en praktische uitleg over de knoppen. Je vindt er ook tientallen zoekopdrachten die je zo kunt kopiëren voor toepassingen in jouw eigen online media monitor. Ook op de website van de online media monitor OBI4wan handige tips.

Contact met onze helpdesk

Je kunt ons altijd bellen, mailen of een appje sturen. Zeker doen als je snel verder wil.
+31 85 773 1957
help@howaboutyou.nl
+31 6 228 897 54 (alleen voor WhatsApp)

Bereikbaarheid

Voor jou zijn we altijd bereikbaar zowel binnen als buiten kantoortijden. Binnen kantoortijden (08:00 tot en met 18:00) via de telefoon, mail en WhatsApp. Buiten kantoortijden alleen telefonisch. We zullen je vraag direct beantwoorden of je uitleggen dat we het moeten uitzoeken. We laten je weten wanneer je van ons een reactie mag verwachten.

Verstoringen

OBI4wan is meer dan 99,9% van de tijd beschikbaar. Echter, soms werkt iets technisch niet. Dat is de ene keer ernstiger dan andere keren. In de tabel hieronder staat wat we doen bij welke hapering. Samengevat: we gaan direct aan de slag bij ernstige verstoringen en lossen minder ernstige verstoringen tijdens kantoortijden op. We houden jullie geïnformeerd over de impact en de verwachte oplossingstijd.

Hapering 
Heel OBI4wan of bedrijfskritische functies werken niet meer (P1) of een deel van OBI4wan of de uitbreidingen werken niet meer, work arounds zijn niet mogelijk (P2).
Wat we doen 
Binnen vijf minuten werken we aan een oplossing, 24*7 en we informeren je pro-actief. Op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 werken we binnen 2 uur aan een oplossing en informeren je al we het hebben opgelost of als we weten wanneer we verwachten dat het is opgelost.

Hapering 
Een enkele functie van OBI4wan of de uitbreidingen, werk(t)(en) niet meer, work arounds zijn mogelijk al is het uiteraard niet ideaal (P3).
Wat we doen 
Op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 werken we binnen 8 uur aan een oplossing en we informeren je als we klaar zijn of als we weten wanneer we verwachten dat het is opgelost.

Hapering 
Een instelling staat niet goed (P4).
Wat we doen 
Op werkdagen (tussen 08:00 en 18:00) kijken we direct met je mee en zetten de instellingen weer goed; we houden daarbij rekening met hoe jullie met een tool in de praktijk werken; dat doen we binnen 2 uur na een ontvangen melding.

Hapering 
Storingen op platformen als Facebook of WhatsApp.
Wat we doen 
We geven die zo snel mogelijk via servicemails aan jullie door, ook als het is opgelost.

Hapering 
Wensen (functies die nog niet in de tool zitten).
Wat we doen 
Daar houden we graag rekening mee want we staan open voor verbeteringen. We maken daarbij de volgende afweging tussen bruikbaarheid voor alle gebruikers van OBI4wan, de overige wensen die er dan zijn en de beschikbare ontwikkelcapaciteit. We zijn daarnaast afhankelijk van wat de platformen als Facebook en WhatsApp toestaan, zowel technisch als in hun voorwaarden; wij volgen de door de platformen opgelegde kaders en voorwaarden.

Sámen OBI4wan nóg beter maken

HowAboutYou bundelt jullie ideeën, wensen en eisen ten aanzien van de online media monitor.
De belangrijkste zaken maken kans om doorgevoerd te worden in één van de 3-wekelijkse updates. Zo hebben we samen met onze klanten al talloze ideeën gerealiseerd en profiteren meer dan 400 overheden van dit soort input!

Het delen van berichten en mails die we je sturen

We informeren jullie regelmatig over ontwikkelingen in de online media monitor en onze samenwerking. Bijvoorbeeld bij updates of wanneer we jou en jullie uitnodigen voor events zoals een expertsessie. We verwachten dat jij (in je rol van beheerder) deze mails intern deelt met relevante collega’s. In specifieke gevallen sturen we (oud-)deelnemers van trainingen een gerichte mail.